Livrare
Produsele comandate se livreaza in toata tara. Livrarile se fac prin curierii proprii, prin firma de curierat sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru (fara costuri de transport) numai dupa confirmarea telefonica a disponibilitatii faptice a stocurilor. Stocurile online pot fluctua in functie de rezervari, necesarul echipelor de service, vanzarile offline. Stocurile online nu reprezinta o garantie comerciala si nu intotdeauna reprezinta stocurile faptice. In cel mult 24h lucratoare de la primirea comenzii vom informa telefonic clientii despre situatia stocului faptic si eventual despre data urmatoarei aprovizionari sau termenul aproximativ de livrare pentru produsele ce se aduc doar la comanda.
Verificarea coletului
Este necesar ca verificarea să fie facută la recepționarea comenzii (împreună cu curierul) și dacă se constată că ambalajul este deteriorat ( îndoit, gaurit, turtit, semne de expunere la intemperii, etc.), aveți obligația să întocmiți un proces verbal împreună cu curierul care a adus comanda, iar sesizarea împreună cu procesul verbal întocmit între dumneavoastră și curier se trimite către noi în maxim 24 de ore de la recepție, la adresa de e-mail: vanzari@consumabile-imprimante.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și 3-5 poze cu produsul / ambalajul în care să se indice eventualele probleme (deteriorare, neconformitate). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 ore de la primitirea coletului precum si cele neinsotite de poze si proces verbal nu vor fi luate în considerare. In acest caz clientul nu poate solicita despagubirea materiala sau inlocuirea produsului.
Retur
Transportul pentru retur este suportat integral de client. Pentru returnarea in maxim 14 zile conform legii comertului online produsele trebuie sa fie in ambalaj original, sa nu fie desigilate si sa nu prezinte deteriorari ale ambalajului. Pentru returnarea produselor desigilate sau in afara termenului de 14 zile clientul trebuie sa ne contacteze si sa explice problema / problemele intampinate cu produsele comandate. Acolo unde este posibil clientul trebuie sa puna la dispozitia vanzatorului pagini de test / poze care sa dovedeasca problemele reclamate. Dupa acceptarea returului si primirea efectiva a produsului reclamat vom face verificarea conformitatii functionale a produsului si a corectitudinii reclamatiei clientului. Daca reclamatia se dovedeste intemeiata in termen de maxim 15 zile produsul va fi inlocuit sau se va returna contravaloarea produsului in functie de dorinta clientului si situatia stocurilor. Daca reclamatia este neintemeiata produsul se returneaza clientului pe cheltuiala acestuia.